Ми раді бачити Вас щоденно з 10-00 до 17-00

четвер, 14 лютого 2019 р.

І квітне на землі кохання у ніжний Валентинів день







Любов підносить серце над землею
І робить дивовижні чудеса.
Стає людина зовсім інша з нею,
Тоді в її душі живе краса.
Тоді в душі троянда розцвітає,
Співає у душі тоді весна!
Любов людська велику силу має,
Зцілити може й оживить вона.
      14 лютого закохані всього світу святкують День Святого Валентина. Цього дня розкривають одне одному свої почуття, дарують подарунки, готують сюрпризи. За повір'ям, у ніч на 14 лютого Святий Валентин сходить на землю і дослухається до розбитих сердець.
     " І квітне на землі кохання у ніжний Валентинів день" - під такою назвою в нашій бібліотеці пройшла літературно-музична композиція, на яку були запрошені учні 7 та 9 класу місцевої школи. Бібліотекар Якубовська С.К. розповіла присутнім історію свята Дня всіх закоханих, презентувала книжкову виставку: " Ти без мене - не ти, я без тебе - не я...". Такої великої кількості закоханих, як у бібліотеці немаї ніде. Вони живуть на сторінках книжок, які ми з задоволенням читаємо, дізнаємось про їх неймовірні історії кохання. О.Пушкін  "Руслан і Людмила", В. Шекспір " Ромео та Джульєтта", О.Грін "Пурпурові вітрила", Ш. Бронте " Джейн Ейр", Л. Українка " Лісова пісня" та багато інших. 



Далі розпочалась конкурсна частина. " Зрозумій мене без слів"," Знайди мене", " Ти без мене - не ти, я без тебе - не я!" -  (суть цього конкурсу полягала в тому, що потрібно об'єднати імена в пари, відомі своєю любов'ю всьому світові).Особливо сподобався конкурс " Компліменти" дівчаткам, де кожний комплімент - крок до обраниці.







 Цікаво відбулася  презентація  однієї із книг з виставки, яку прочитали учасники свята. Так Настя Ворона та Ліза Цуркан презентували одну і ту ж книгу О. Гріна " Пурпурові вітрила", але кожна по свому донесла тему кохання героїв твору. Юля Мартус  - О. Назарук " Роксолана".


Конкурсна програма завершилася оголошенням переможців - ними стала пара - Годованець Денис та Мартус Юля.

Зігрійте і ви когось любов'ю, турботою, адже кохання не просто почуття - це сенс нашого життя.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...