Ми раді бачити Вас щоденно з 10-00 до 17-00

середа, 12 червня 2024 р.

О, краю мій, моя колиска, ти мого серця оберіг

 

Як завжди, розпочалися літні канікули  і розпочалася тісна співпраця бібліотеки та місцевої гімназії. Темою сьогоднішнього дня в літньому таборі відпочинку « Голубий струмок »  - краєзнавство, історія рідного краю, письменники Подільщини. Тому бібліотекар Світлана Якубовська, завітавши до гімназії презентувала книжкову виставку: « О, краю мій, моя колиска, ти мого серця оберіг» де представлені книги про наш край, зокрема цікаві факти про наше село Гонората. Представила дітям краєзнавчі роботи на різні теми, зібрані бібліотекарем по крихтам з розповідей старожилів, свідків подій, старих світлин. До речі, дітям дуже цікавим виявився цей матеріал. Далі відбулася зустріч з нашим захисником Євгеном Бурою, який народився в с.Гонората, ходив до нашого садка та школи, а тепер став до лав ЗСУ задля мирного життя своїх односельців, всього українського народу.



















Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...