Ми раді бачити Вас щоденно з 10-00 до 17-00

вівторок, 20 березня 2018 р.

Я вибрала Долю собі сама...




Там де вона - поезії політ, 
Палітра слів, як фарба на мольберті.
Тому й нев'яне, бо вже стільки літ
У неї твори чесні і відверті.
19 березня виповнилося 88 років з дня народження видатної української поетеси, твори якої відомі далеко за межами нашої Батьківщини.Творчість Ліни Костенко викликає до себе величезний інтерес, широчезний діапазон художньої чуттєвості поетеси - вражає.
З цієї нагоди, в нашій бібліотеці пройшов літературний портрет " Я дерево, я сніг, я все що я люблю..."

Користувачі бібліотеки познайомилися з життєвим та творчим шляхом Ліни Костенко, з збірками поезії поетеси - Мадонна перехресть, Річка Геракліта.




Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...