Ми раді бачити Вас щоденно з 10-00 до 17-00

четвер, 15 лютого 2018 р.

Стріли Амура





У долонях я ніжно тримаю
Серце друга, аби не зранить
Знаю я, за любов некарають,
За любов починають любить.

На свято любові, свято найкращого почуття, яке окриляє, дає сили і натхнення, радість і захоплення, завітали учні 9 класу місцевої школи. Бібліотекар Світлана Кирилівна розпочала зустріч презентацією книжкової виставки " Різні віки...Різні мови... Єдине - кохання." На виставці представлені книги різних часів, написані авторами різних країн, але спільною для них є одна тема - тема кохання.































Утворивши три парі " закоханих" розпочалась конкурсна програма. " Кохання з першого погляду", " Валентин і Валентина"," Ти без мене - не ти, я без тебе - не я!"( об'єднати імена в пари,відомі своєю любов'ю всьому світу), " Хто більше?"(назвати якомога більше пісень літературного походження про кохання та твори письменників, в назві яких є жіночі імена) та інші конкурси пройшли весело та активно та показали про начитаність та ерудованість учасників.


























Після підведення підсумків жюрі оголосили пару переможців, ними стали Ковтун Надія та Отроблянко Володимир, які отримали в подарунок коробку цукерок.


_ " Я бажаю, щоб ваше життя було великим, прекрасним, радісним. Чекайте світлого чистого кохання. І воно обов'язково прийде до ваших сердець. Надійтесь і вірте в це всією душею." - цими словами закінчилося свято, і діти, взявши книги, які їх зацікавили, в доброму настрої залишали бібліотеку.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...